mandag den 11. august 2014

En uge til afrejse!

Yes!
Så er der kun en uge til afrejse, og er super spændt på hvad der kommer til at ske!
Jeg har fået mit visum på plads langt om længe! Har haft ret mange problemer med det, da der var nogle fejl på den hjemmeside jeg skulle søge på, men altså, nu er det gjort!
Føler at der er rigtig mange til der skal gøres i denne uge som at holde styr på hvad man skal have med og så at få det pakket, men føler så også at jeg har fået styr på en masse som vigtige papirer!

Nå men, tirsdag i næste uge (19.august) ser min rejseplan således ud:

Fra København kl 9.35 til Frankfurt ankomst 11.10

Fra Frankfurt kl 14.30 til Bogota (hovedstaden i Colombia) ankomst 18.59 (colombiansk tid, 7 timer bagud fra dansk tid

Derefter overnatter jeg på et hotel i Bogota, og flyver videre til endestationen dagen efter kl 13.02 (colombiansk tid) og jeg ankommer så til Cali kl 14.02 (colombiansk tid)

Det bliver en laaaaang flyvetur, og håber at jeg kan få sovet det meste af turen væk!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar