mandag den 24. juni 2013

Skilsmisse...

I dag har mine forældre fortalt min søster og jeg at de vil skilles...

Jeg er knust, skuffet og forvirret, men jeg ved de gør det fordi at de ikke føler sig som et par men mere som venner.. De har begge stresset meget over deres forhold på det sidste og skændes en del i perioder, og det vil de ikke udsætte min søster og jeg for mere. Så jeg forstår deres beslutning, selvom at det er hårdt og noget af det sørgeligste jeg har været ude for..

Anette vidste godt at de skulle skilles. Efter jeg havde været til samtale, havde mine forældre fortalt mig, at min far skulle et eller andet nede i byen efter samtalen, så vi skulle køre i to biler. Så da min mor og jeg kørte hjem efter samtalen, var min far åbenbart blevet der, og snakket med dem om skilsmissen.

De valgte alligevel at sende mig afsted, og det er jeg virkelig taknemmelig for!

Havde ikke lige regnet med at jeg skulle være datter af en skilsmisse.. Det kommer vel som et chok, mere eller mindre, for de fleste. I mit tilfælde var det mindre. Men jeg vil skrive når der er mere at fortælle, som vedrører udveksling.

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar