fredag den 21. juni 2013

YAAAY! Jeg blev valgt!

Det er jo min største drøm som lige er gået i opfyldelse! Det er jo vildt!
For satan hvor jeg glæder mig!

Anette ringede til mig i går aftes, og fortalte mig det! Blev så glad at jeg smadrede mit spejl, da jeg har stillet det op ad min dør ud til vores have, og da jeg jo blev så glad, ville jeg løbe ud og ringe til mine veninder og fortælle det, så det jeg gjorde var bare at smide spejlet ned på gulvet og løbe ud ;)



Men altså, jeg har ikke måtte offentliggøre det før i dag, da hun lige skulle nå at sende afslagene ud til de der havde fået afslag, også skal de jo også have en chance for at læse den :)

Så nu fortæller jeg med al lykke og glæde at jeg tager afsted næste år på mit livs rejse, og forhåbentligt får mit livs bedste år! Det er jo sygt at lige jeg får lov til at får muligheden for at tage afsted!

Tusind tak til Skanderborg Rotary, mine forældre, min søster og mine venner som har hjulpet mig på vej mod dette, nu ser jeg bare frem til de næste par år! <3


Send endelig feedback og spørgsmål enten her eller på mail: clara.m.c1997@hotmail.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar