tirsdag den 13. august 2013

Alt muligt info fra Anette

Hej!
Fra ca. en måned siden, havde jeg en meget lang snak med Anette.
Hun fortalte mig alt jeg overhovedet havde brug for at vide... Alt fra hvad der skal til at ske i det kommende år (møder, get2gether, og andre ting), til hvad der skal ske under afrejse, når jeg er i udlandet, efter, også snakkede vi også om mine forældres skilsmisse... Ja, alt!
Det var faktisk meningen, at jeg skulle have været på arbejde den dag kl. 16, og jeg havde beregnet at det ville tage omkring en time... Men jeg endte så med at overlade alt arbejdet til min veninde, som arbejder det samme sted (Vi har en slags fredagsaftale), for det tog ca. 3 timer! Men det var det værd, for jeg synes at det var rigtig hyggeligt og godt at hører noget mere om hvad jeg skal i gennem her det næste stykke lange tid!

Er nu i gang med at skrive den lange ansøgning, hvor jeg skal udfylde nogle oplysninger om mig selv, min mor, min far, søster, en nødværge, min skole, sundhed og sådan noget forskelligt. Den skal afleveres i midten af september, så jeg har haft 2 måneder at skrive den i, det er så også masser af tid! :)

Det, jeg glæder mig mest til lige nu er at få noget mere af vide om hvor jeg skal hen! Kan slet ikke vente!
Får det at vide i slutningen af december eller starten af januar!! Oh my God....
Grunden til at jeg får det at vide så sent, er at de selvfølgelig vil prøve at matche mine lande ønsker så godt som muligt, men at hvis de skal sende mig afsted til det land jeg aller helst vil til, skal det land også sende en til Danmark - det er jo udveksling! Jeg glæder mig i hvert fald!

I må have det godt, hej hej :)

1 kommentar: