søndag den 24. november 2013

At få skrevet den lange ansøgning

Hej læser

Det er lang tid siden jeg sidst har fået skrevet et indlæg.. Jeg har simpelthen ikke haft overskud til at skrive her, da jeg har skulle tænke på skilsmisse og flytning osv...

Men nu har jeg taget mig lidt tid til at skrive :)

Jeg har fået udfyldt og afleveret den lange ansøgning fra nogle måneder siden - en KÆMPE lettelse at få den afleveret! Så nu er det eneste jeg kan at vente, vente, vente og vente på at få at vide hvor jeg skal hen! Vil gerne hører, hvis der er nogle tidligere Rotary udvekslingsstudenter der læser denne blog, om hvornår i fik at vide hvilket land i skulle til? Så jeg sådan ca. ved hvor lang tid der er til at jeg får det at vide ;)

Hej hej, jeg skriver igen når der er noget nyt :)

3 kommentarer:

  1. Jeg har lige fundet din blog og er igang med den store intro (alle indlæg op til dags dato), hvor jeg så din liste med lande, og jeg vil bare sige, at hvis du tager til Indien, har du klart noget at glæde dig til! Jeg har selv boet der, og det er et fantastisk land! :)
    Godt nytår forresten!
    Kærlig hilsen Johanne.

    Ps. jeg tager selv til Australien 14/15.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ps. jeg håber det er okay, at jeg har skrevet dig på en liste over udvekslingsblogs på min blog? :)

      Slet